torsdag den 26. juni 2008

En tur til Hundige & Omegn II


Da jeg var færdig med Bruce Kirbys sejlbåd, gnavede sulten og jeg kiggede mig lidt omkring. Jeg har ikke været i Hundige havn før og den er kæmpestor, en del af Køge Bugt Strandpark. Klubben hedder også SKB, Sejlklubben Køge Bugt.
Jeg fik øje på en hel masse brandbiler og Falckbiler og gik derover; det ku' jo være en interessant redningsøvelse, sejlerinstruktøren burde overvære.
Det viste sig at være celebreringen af et nyt redningssamarbejde med kommunen og udstationering af en superredningsbåd.
Den blev døbt i billigt skum, og der var taler - og min livret, gratis frokost, i form af landgangsbrød og øl.




Bagefter viste helikopterfolkene, hvordan de hentede en mand op fra den nye gummibåd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar