torsdag den 13. august 2009

Hva' ville du bygge, hvis du havde 1000 m lægter?



En edderkop...



Eller et fældet træ i træ...



Måske en listig kube



Eller en båd, som man folder den i papir...





En stor puppe, bygget af brækkede lægtestumper. Inden i er der en hængekøje...



En fin, monumental siddeplads helt ud til vandet



Kom så, drenge! Skateboard'et ligger parat; I skal bare ha' bygget rampen.

Byggeprojekterne i Østre Anlæg ved Statens Museum for Kunst skrider hastigt frem. De skal være færdige fredag kl. 16 for at deltage i konkurrencen, så der blev gået til makronerne i dag.
Du skal kigge ind, hvis du kommer forbi. Man kan købe en øl eller en kage for en ti'er og der er et sted at sidde, hvis det regner, som det gjorde i dag. Jeg tror nok, der er kåringsfest fredag eftermiddag.

2 kommentarer:

  1. Hej,
    tak for igår. det var rigtigt sødt af dig at hjælpe til med at bygge møbler. Fin blog. Glæder mig til at se flere at dine biller og jeg håber at vi kan få lejlighed til at mødes igen. Jeg har lagt et par billder af min pavillion ind på min facebook profil.
    http://www.facebook.com/album.php?aid=71271&id=764978832&saved#/photo.php?pid=3233613&id=764978832

    MVH//Søren

    SvarSlet
  2. hej Karen
    Tak for et inspirerende input med sjove og smukke byggerier. vh Gitte

    SvarSlet