søndag den 5. april 2009

'Same procedure as last year...'




Jeg troede kistebænken i styrbord side var i rimelig stand og bare skulle strammes lidt op. Men som du kan se på billederne, er det ligesom sidste år, i den anden side. Svøbet skal også skiftes ud. Men nu har jeg prøvet det. Så må det vel blive nemmere.
Så er der en køjekant, der skal repareres lidt på, bunden, der skal skrabes lidt og ha' maling, fribordet, der skal slibes & lakeres... For ikke at nævne alle de folk, man skal snakke med og gi' en hånd, og alt det øl & kaffe, der skal drikkes.
Jeg fatter ikke, hvordan folk får tid til at se tv i endnu flere timer, end de gjorde sidste år.
Der ryger selvfølgelig også lidt tid til sejlerskolen, hvor jeg er instruktør, og klubbens bestyrelse, hvor jeg er sekretær og lige har brugt en lille uge på referatet fra generalforsamlingen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar