torsdag den 3. april 2008

Travl weekend

Først en hurtig generalforsamling i 'De Fæle', Dansk Forening af Ældre Lystfartøjer. Vores skiv er jo helt tilbage fra '67, så det er en ældre dame. Karen var til house cooling i Tove Kurtzweils gamle studio, tegn foto, som hun flytter fra efter 31 år.
Så op på min nye cykel og ind til 'house cooling' hos Tove, hvor vi naturligvis var de sidste, der gik.



Toves gamle studio i Kattesundet i indre by

Da vi bagefter sad hjemme og overvejede aftensmaden, ringede bror Richardt og inviterede til middag hos pastor Bock på Nørrebro. Det er aldrig kedeligt, så Karen ind i en bus (hendes cykel er ude af drift) og mig op på den nyindkøbte å ud til præsteboligen ved Helligkors kirke til en meget munter aften med hyggelige folk.


Journalistkandidaten

Pastoren


Det var så muntert, jeg først var hjemme ved firetiden.
Men jeg kom op til sejlklubbens generalforsamling kl. 9, selvom sommertid snød mig for en time, jeg sagtens kunne have brugt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar