fredag den 22. oktober 2010

Lille spadseretur på Christiania med Leica'en i lommen

Den sidste ydmyge hippie?

Tolderen Rosseau ville ha' elsket det

Her har nogen gjort et kvalificeret stykke arbejde. Jeg synes, det er dejligt. Min gamle gartnerfar ville ha' frydet sig.
Mange naturromantikere (de hellige) hader den slags. Man skal bare la' naturen passe sig sæl', syns' de. 
Det er der s'føli heller ikke så meget arbejde i.

Tjaaa.. Men det kunst, der kommer ud af skramlet er sgu sjovt.

Den nordlige del af volden kommer der ikke mange forbi

... og terrænet er ikke for dårligt gående.

Her er en rigtig nybyggeridyl midt i naturen.

En lille sensommermotion på volden byder på de mest forskelligartede oplevelser, hvorom enhver må tænke sit.
Men der var godt nk meget mere dyreliv da jeg flyttede hertil i 1973. Lige udenfor mit hus mødte jeg tit ræven, og egern så jeg hver dag. De er helt væk i dag. Til gengæld er her nu mange fiskehejrer. Jeg har talt 23 på én gang i et væltet træ ud over vandet på Kaninøen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar