mandag den 10. december 2007

Dyr

Rygtet (som hedder Peter og bestyrer det her sted) siger, at der er en tårnfalk på stedet. Han ser den nogle gange om aftenen sidde og sove på en fuglekasse. I går var det for mørkt, da jeg endelig slap tasterne, så jeg har ikke set den endnu.
Bestyrerparret, Peter og Gitte (+ 3 børn) har i øvrigt en stor rød kat, Ramses, som jeg godt må låne. Jeg har godt nok ikke mødt den endnu, men den har før været på besøg i Kapellet, så en dag katnapper jeg den sgu - hvis den ikke forsvarer sig ;-)
Ellers siger rygtet (og Ane-Marie i Smedehuset), at der lusker en lille grå kat rundt i nabolaget. I Smedehuset står der sgu ligefrem kattemad i skabet - selvom Peter siger, at den ikke hører til... Den har jeg heller ikke set, ligesom jeg heller ikke har set isfuglen nede ved søen. Én har meget til gode.
Indtil videre ser jeg sgu også mest på min skærm og huset her. Det er altså lidt syret at have mere end ét rum, sku' jeg hilse å sige ;-)
Du ka se mine rum længere nede, jeg har lagt nogle af mine skrækkelige billeder på bloggen. De er ikke alle lige fantastiske, men det giver da et indtryk af omgivelserne.
I dag er det så tåget, at jeg ikke kan se ned til svinget, hvor jeg stod, da jeg tog det ene af billederne i lørdags.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar