søndag den 9. december 2007

Tonnys føs'da' II

Å så' det søndag. Jeg kaster mine billeder ind i computeren og smider mange væk. Resten bliver hurtigt justeret & rettet op, kørt som diashow et par gange hvor jeg også smider væk, så jeg ender med en CD med 75 billeder om en munter fødselsdag og gamle venner.
Tonny ringer, lige da jeg er ved at ha' taget mig sammen til at hente noget ildebrændsel. Om jeg ka' gi' en hånd ved oprydningen? De er gået død og hun har det dårligt. Jeg kaster mig på cyklen. Der skal slæves ud i bilen, mad, vin, gaver. Vi mødes igen i Strandgade og jeg bringer alt i hus. Bagefter får vi et par sildemadder, en øl og lidt Smirnoff. Tonny insisterer på, jeg skal tage det meste af maden med hjem, så min cykel er tungt læsset med oksesteg, kartofler, et stort stykke kogt laks og adskillige flasker vin, da jeg kommer hjem sidst på eftermiddagen. Da jeg lukker mig ud, er Tonny gået på køjen og Ole sidder op & halvsover efter sildemad & vodka.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar