tirsdag den 8. januar 2008

Fotografen i Østermarie IV (Mosteren stadig på Hald)

Motion klarer ho'det. Men når vejret ikke er til at jage en hund ud i, fordi regnen tisser ned og der blæser kuling fra vest, 14 m/s, må der andet til. Fremover vil jeg tage en heftig spurt på husets kondicykel under hele middagsradioavisen, å' der skal være power på! Bagefter er der morgenbad, en tør t-shirt og frokost. I dag gloede den grå kat bare på mig, å' sov videre. Han motionerer kun om natten.

Turen til Brugsen i Østermarie på knallert giver ikke meget motion, omend der skal arbejdes koncentreret for ikke at ryge på røven i hjulsporet herfra ud til vores postkasse og landevejen. Jeg er nødt til at ta' brillerne af, inden jeg klemmer styrthjelmen ned over ørerne, og så tage dem på igen uden at knække det tynde titanium stel. Føler mig virkelig handicapped med snublekyse, men ville ikke drømme om at køre uden.
Vores Information er dukket op i postkassen. Den skal læses i øreklapstolen foran brændovnen.

Fik båret askeskuffen ud uden at det blæste ud over det hele. Den skal på komposten, over gårdspladsen, gennem porten og hen under kirsebærtræet.

Karen kommer mandag morgen, med natbåden fra Køge. Hun har bestilt morgenmad klokken hal' ni.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar