mandag den 10. marts 2008

Goodbye, Bornholm

Om mindre end et døgn forlader jeg klippeøen, Gråhunden, Isis og min flinke nabo, Lars. Tirsdag aften kører Lars mig til Rønne; og så tager jeg ellers natbåden til Køge, hvor jeg må stå tidligt op og køre med S-toget ind til det, Svend Erik omtaler som 'civilisationen' - Københavns stress, larm og jag :-). Om jeg kommer til at savne freden og roen??? Klart. ... og lærken og de smukke solnedgange! Og vidderne. Havet har jeg til gengæld ikke set så meget til. Heller ikke skov, sådan for alvor ... desværre, men man kan jo ikke få alt.

Bogen om Leni Riefenstahl er også ved at være hjemme. Jeg mangler lidt under halvdelen af noterne, men tillader mig at holde fri, indtil jeg igen kan sætte foden under eget bord.

Og nu må det være sengetid: I morgen kl. 9 kommer Eline fra Gudhjem bibliotek for at hente Goebbels' dagbøger og resten af støttelitteraturen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar